tirsdag 13. mars 2012

Baking

Marita og eg er i full gang med baking. Marita har tatt ansvaret for Havrebombene, som er fantastisk gode!! (oppskrifter kjem på matsida) :D og eg har tatt på meg knekkebrødbaking - noko eg trudde eg kunne.. har hatt litt småproblem - men kan skulde på at ovnen er for ny og avansert for meg... så litt svidde i kantane har dei fleste blitt. 





Det er viktig med litt god drikke til matlaginga - her er Marita sine havrebomber ferdig pakka i dagsporsjonar! Gledar oss verkeleg til å gomle i oss desse.



Heilt ferske knekkebrød rett frå ovnen. Vi har improvisert litt og putta i ekstra med nøtter for å få opp kaloriinnhaldet. Og dei er kjempegode!! Iallefall dei som ikkje er svidd....




Litt uventa, men ikkje mindre gledeleg mottok vi 14 kasser med Brownie-bitar som vår kjære kollega Silje, har fått frå Møllerens etter ein liten datofeil. Desse skal bli gode å gnafse i seg på vår ferd nordover. NAM


Vi bakar vidare... oppskrifter kjem på matsida.. -- til dei som er interessert ;-)

2 kommentarer:

  1. Havrebomber ser snadder ut!:) Hvor finner jeg matsida deres?

    Anja :)

    SvarSlett
  2. Ja, havrebombene er knallgode! :D No er endeleg matsida publisert, der finne du oppskrifta ;)

    SvarSlett